Waverly egy lakberendezési termékeket forgalmazó cég, melynek népszerűsége az 1923-as alapítás óta töretlen. Textiljei, tapétái festékei és látványos kiegészítői emberek tömegeinek lakását változtatják otthonná. Mégsem dekoratív termékkínálatuk késztetett arra, hogy bemutassam őket, 2011-es tavaszi reklámkampányuk fogott meg, mely 50% tavasz, 50% vidámság! Mindig nagyra értékelem az ütős reklámokat, melyek nyomot… [Bővebben]
Dr. Scholl lámpája
Hogy a reklámoknál maradjunk, álljon itt egy szép példa arra, milyen az, amikor egy tárgyat lakberendezési elemként hirdetnek. Ötletes és szellemes Dr. Scholl papucsának reklámja, melyhez tökéletes a szlogen: „Felvillanyozza a lábat.” Via: Conceptrends Ui. Nem mellesleg Dr. Scholl papucsai és cipői tényleg nagyon kényelmesek, nem véletlen, hogy a munkaidejük… [Bővebben]
Sex sells
Meglepő módon ha nem is gyakran, de lakberendezési magazinokban is fel-fel bukkannak olyan hirdetések, melyek erotikus jellegűek. Itt is igaz a híres mondás: Szex-szel mindent el lehet adni. Szemünk sem rebben már, ha ilyennel találkozunk parfüm vagy ruha reklámozása során, na de otthonteremtő magazinban?! A Charisma nevű cég „ágyba vitte” a Szex… [Bővebben]