Meglepő módon ha nem is gyakran, de lakberendezési magazinokban is fel-fel bukkannak olyan hirdetések, melyek erotikus jellegűek. Itt is igaz a híres mondás: Szex-szel mindent el lehet adni. Szemünk sem rebben már, ha ilyennel találkozunk parfüm vagy ruha reklámozása során, na de otthonteremtő magazinban?!
A Charisma nevű cég „ágyba vitte” a Szex és New Yorkból jól ismert Jason Lewis-t. A Nino Muñoz készítette fotókkal október óta találkozhatunk az Elle Décor és a House Beautiful amerikai kiadásaiban.
Ja és tényleg szép az ágynemű is, kár, hogy alig veszem észre. A Charisma cég termékei a finom egyiptomi pamutból készült törülközők, szőnyegek, és ágyneműk megvásárolhatók a Bloomingdales – nél.
Ti mit gondoltok ez most egy tendencia lesz, hogy a lakberendezési termékek reklámozásánál is egyre nagyobb részben találkozunk majd hasonló hirdetésekkel?
Neked bejön az ilyen reklám?
Nőkkel azért elég gyakran találkozni hirdetések között lakber vagy design témában is. Max az a szokatlan, ha férfit párosítanak a termékhez. Sztem az az igazi, amikor vmi más furfanggal, meglepő elrendezéssel próbálkoznak vagy a helyszín szokatlan, és ezért kelti fel a figyelmemet, de azért nem vetném el ezt sem 🙂
Milyen reklám? 🙂 Ja, hogy ez az volt! Bocsi, de nem tudtam a szövegre figyelni…, 🙂 Csak azt nem írtad le, hogy hol lehet ilyen “bácsit” kapni! 😉
Noémi! Igen találkozni nőkkel a lakberendezési hirdetésekben, de szerintem, inkább háziasszonyként, otthonteremtőként. Még akkor sem erotikus a reklám, ha egy meztelen nő zuhanykabint reklámoz, mert ott a meztelenség másról szól. A fenti hirdetés a szokatlan meghökkentő kategóriába tartozik, ezeket jegyzi meg szerintem az ember.
Nem tudom ismered-e a svédországi Decor Maison (decormaison.se) tapétabolt reklámját, melyben egy-egy félbevágott lakókocsi van komplett berendezve, más és más tapétával díszítve? Nekem az is nagyon bejött, és emlékezetes maradt.
Heni!
Bár tudnám! 🙂